yääääääääääääää

Publicerat: 2011-05-06 / 11:36:39
har varit så roligt när farmor va här hos mig :)
det var nog inte bara jag som tyckte det var roligt utan vilda
var ju helt förälskad i farmor hahah. sprang efter farmor och så hela tiden haha.
Vi har iaf haft den super mysigt och roligt ♥
hon åkte hem igår på eftermiddagen så vi hade en heldag då med, lyllos mig!

var även på allmänlydnad fortsättning igår med Vilda.
först när vi kom dit så blev hon såklart ivrig men sen när vi väl
satte igång så var hon allt med i svängarna och det gick super bra :)
så himla roligt! Fick beröm också av instruktören för att hon var så duktig och
sådant är ju aldrig fel att höra, då blir man stolt matte.
Vilda var helt slut när hon kom hem och sov ända till nio på morgonen,
skööönt vare!

nej nu ska jag dra mig i kragen och ta med hunden ut på en promenad.
lite skönare väder idag än vad det varit dom restrerande dagarna i veckan.
ska tydligen bli fint väder i helgen, hopppas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: