toooooday

Publicerat: 2011-05-26 / 21:13:36
kom precis hem från lydnadsträning med Vilda :)
gick super bra faktiskt, känns nästan som att det är lite för lätt.
men nåja det är ju bara bra att träna allt möjligt tillsammans med andra hundar:)
Fick beröm av en annan tränare idag också, hon tyckte vi (jag&Vilda) hade så bra kontakt,
alltid lika roligt att höra!
nu ligger Vildisen helt utslagen i min säng, sötnosen! ♥



förresten så är jag inte längre rädd att åka förbi lastbilar haha:)
eftersom jag åker varje torsdag själv till högfors så möter jag en massa lastbilar
och vipps så tycker jag inte det är så otäckt längre haha.

äsch nu ska jag ringa till min poikakaveri som är på väg hem ifrån kryssningen.

Kommentarer
Emelie | 2011-06-06 / 17:30:26

Vilda är så duktig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: