makeup

Publicerat: 2011-05-06 / 13:20:21


hittade lite fint glitter från eleven.se som man kan ha vart som helst.
pärlemor, guld och silver är dom olika glittrena i, tjusigt väääärreee ;)
tycker det är fint om man har lite glitter om man tex ska göra en fest-makeup.
add a bit makeup and ur day will look better, jag personligen mår bättre utav att sminka mig lite, känner mig piggare då, för vem mår inte bra utav att se fräsh ut? No matter how u feel, get up, dress up, get ur glam on and show up... Skönhet är bra för hälsan ;) eller vad säger ni ? ;)
nej ska hoppa in i duschen sätta på mig ett face ! kanske gör en hårinpackning också?! som sagt, skönhet är braför hälsan !

Kommentarer
Cassi | 2011-05-08 / 19:45:19

dom såg as fina ut, och jag som älskar glitter ;) hehu! allt bra med dig? <3333

Yasmine | 2011-05-09 / 10:55:55

Söt kanin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: