lilla ludvika

Publicerat: 2011-05-01 / 17:38:21
gud så mycket jag vill flytta! Det känns som om det inte kommer ta allt för lång tid nu, hoppas det iaf!
Medans min syster och hennes sambo håller på att kolla efter hus (håller tummarna för dom!)
så håller jag på att kika på lägenheter. Fick i veckan erbjuden att tacka ja till en lägenhet som
ligger vid notgården, så ska och kika på den i veckan som kommer :)
Men måste prata med emanuel så allt går ihop och så.. för det står ju mellan att bo i falun
och ludvika, dock vill jag helst ludvika eftersom jag annars kommer sakna familjen och vännerna.
ja jag vet att falun inte är speciellt långt bort det heller..men endå, jag vill ändå helst bo i ludvika.
tycker om lilla mys staden!

nog om det, uppdaterar väl såklart mer om det när något nytt dyker upp!

Valborg, igår, var ju toppen! Emelie och tim kom till mig och Emanuel. Jag och emanuel
lagade fylld fläskfile och hasselbackspotatis, kopia av maten som vi åt hemma hos milla tihi ;)
suuuuper gott verkligen! Sedan så åt vi färska jordgubbar med grädde till efterrätt, sommrigt eller vad?! ;)
vi spelade en massa spel och satt och pratade en hel del också, riktigt roligt hade vi :)
bilder från igår kommer in senare idag eller imorgon :)



förresten, var ju på min och vildas första agility lektion idag.
Gick super bra och hon stack inte en enda gång utan gjorde precis
som jag sa, duktig tjej är hon allt! Man lär ju få berätta hur duktiga
dom är ;) dock så var det andra hundar som stack ifrån och inte
lyssnade, men dom lär sig nog efter några gånger :) så är det ju!
Jag och vilda har ju varit där och tränat lite i smyg så hon är ju inte
helt nybörjare :P så det vi gjorde idag tyckte hon var väldigt enkelt :)

på torsdag blir det lydnadsträning, hoppas det kommer gå bra också!
men jag vet att hon kan om hon vill min lilla Vilda.

Kommentarer
Nikoninan | 2011-05-01 / 18:40:36

Åh vad kul med lägenhet :)! :)

Cassi | 2011-05-02 / 23:46:40

hihi jaa annie är så söt (a) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: