how many can face me and still amaze me

Publicerat: 2011-05-19 / 13:42:17
mätt i magen, käkade nyligen hamburgare med bröd.
gött mos (eller menar hamburgare heeh)! kass humor jag vet hehe.
Lurigt väder det är ute förresten. Det ser kallt ut (det blååser) men ändå varmt eftersom solen är framme.
men när jag gick ut i vädret så visade sig att det var varmare än vad jag trodde iaf.
jag hade ju sättit på mig fetaste kläderna så kan ju informera att jag blev svettig under promenaden.
så just är jag värsta löken, det ni ;)haha..

inte denna söndag utan söndagen efter det så ska jag träffa nadius som är här på besök. Jihooo!
lucky me! Kul att få träffa sin fina vän som man kan vara heeeeeeeeelt avslappnad med hehe :)
tro mig vi är verkligen helt avslappnade! Vi kan nämligen prutta, fisa och bajsa i varandras närhet,
fin vänskap va? hahah:) äsch, jag gillar oss skarpt ! ♥

imorgon är det balen, ska dit med syster och kika på emanuel :)
kommer ihåg vad nervös jag va dagen innan jag gick på balen,
man mådde ju typ dåligt :P
nåja balen var sjukt kul, och jag vet att man missar något om man inte går!



nu är det två år sedan jag gick på bal och kände mig som en riktig prinsessa.
gud så tiden går fort! Jag kommer aldrig glömma hur roligt jag och nadia och alla andra hade det,
minne för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: