heheh

Publicerat: 2011-05-17 / 19:18:01
usch och fy så bäst jag är på att blogga, håller ni inte med?!
typ en veckas uppehåll och nu är jag här igen, precis om det ska vara ;) haha
det har väl hänt en hel del men orkar inte berätta allt :P

i lördags så bodde jag i sophias & jespers lägenhet eftersom dom skulle bort,
så var kattvakt till kattfisarna :) fick sällis av maddis också, vi spelade Wiii dansgrejs
och drack vin på balkongen, mys! Sen så drog vi ned till lobbybaren en sväng också,
bra trevligt :) var så skönt att bara trippa tvärs över gatan och så var man vid lobbyn, lyx!

annars så är jag inne på sisa visan med kursen "äldres hälsa sviker", hoppas sista uppgiften blir bra nu också!
ska fixa klart den denna vecka.. så jag hinner få lite ledigt innan jag börjar jobba :)

Btw så kan jag ju också berätta att min fina vän hanna har fått sin lilla tjej nu :D
så, så fort hon är lite bättre och orkar med besök så ska jag självklart besöka dom!

annars då? jo balen är på fredag, måste kika eftersom min fina E ska gå :)



nu blire snart "huset fullt av hundar", YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: