du är vännen alla borde ha, du är den som alltid gör mig så gla ♥

Publicerat: 2011-05-19 / 14:04:51

glömde det allra viktigaste i förra inlägget om jag och min fina vän nadia.
det allra bästa med oss är såklart att vi alltid finns där för varandra oavsett vad!
även fast vi såklart har bråkat så har vi alltid hittat tillbaka och förstått att sådant skit
kan inte förstör våran vänskap. hur bra är inte det egentligen?! :)
då vet man att vänskapen övervinner allt :)
det gör mig så glad att veta att jag verkligen har en sådan bra vän :')


Vi två för ett x antal år sedan ♥

Kommentarer
nadja | 2011-05-19 / 21:55:29

nadia är bra hon :)

nadia | 2011-05-20 / 20:35:26

Ja klart gumman att det är vi i vått och torrt! Finns alltid här för dig <3

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: