yeeeeeeeeeeeees!

Publicerat: 2011-03-03 / 22:06:12
äntligen så är jag klar med uppgiften, sköönt!
Då skulle jag kunna ta ledigt imorgon eller så börjar jag på nästa uppgift, får se hur jag gör.
Nu är det bara två uppgifter kvar sen är jag färdig med den här kursen, jippie! :D
Är iaf en riktigt intressant kurs (metoder för rökavvänjning) och eftersom jag förmodligen ska plugga vidare till sjuksköterska så kommer det förmodligen till nytta där.
Ujujuj som jag har pluggat idag, är helt mööör i huvudet!

Nu ska jag avsluta dagen med en apelsin och ett samtal från bejb!



natti natti

Kommentarer
Cassi | 2011-03-04 / 09:18:27

hahaha sötis :D jaa sen blir de ludvika då måste vi hitta på nåt ;) det känns både bra och dåligt att komma tbx :p <3

Nikoninan | 2011-03-05 / 14:13:14

Så skoj! :) hoppas du kommer in men det gör du säkert :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: