vasaloppet

Publicerat: 2011-03-06 / 10:44:14
nu sitter jag & emanuel och kikar på vasaloppet. ganska så roligt faktiskt.
Vi gick upp halv åtta då sändningen på tv började, bra gjort av stor sovarn Emanuel faktiskt ;)
Då när vi gick upp så gick jag ut en sväng med Vilda, redan då var det riktigt skönt ute.
När första personen har gått i mål på vasaloppet så drar vi ut på en lång promenad, då
följer emanuel också med. Ser super härligt ut ute nu, solen skiner och näst intill vind stilla, perfect!

Tänk va jag har förändras när vi skaffade hund.. innan så kunde jag sitta inne en hel dag och nu
får jag typ abstinens om jag inte går ut på en hel dag (vilket jag aldrig gör nu för tiden heller).. och bäst är det om man har gått minst en timme. När det är såhär vackert väder ute så skulle jag kunna vara ute hela dagen!
underbart att jag blivit en utemänniska!


får bli en bild på Gustav vasa, passar ju perfekt nu haha.
bilden är hämtad från google..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: