varit vaken ett x antal timmar

Publicerat: 2011-03-07 / 11:24:54
har varit vaken ett x antal timmar. setat och pluggat en hel del.
tänkte ta med vilda ut på en promenad nu, hoppas det är skönt ute!
Ser dock grått och trist ut.. fast vänta nu solen kikar fram liiiite liite bakom ett moln, gillas.

igår så var jag ute super mycket, först gick jag och emanuel en timmes promenad och
efter det så satt vi typ och pratade i två timmar, sedan så ville emanuel ta en promenad till ludvika
hem till sig så då följde jag med en bra bit.. dock inte hela vägen men var ute iaf två timmar.
skönt är det att ha vilda med sig när man är ute och går, då känner jag mig trygg faktiskt.

annars så ska jag faktiskt plugga hela dagen, är ju snart klar med en av kurserna, jihoooo!
Känns riktigt skönt, då kan jag fokusera mer på dom andra kurserna som går på kvarts fart.

Händer för er idag då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: