värdelösrubrik.com

Publicerat: 2011-03-03 / 15:16:13
usch, vad det går segt att plugga...
tänkte snart ta och äta lite maaat, får bli korvstroganof eftersom
det är det som står i kylskåpet.. men känner att den maten tar liite
emot nu, har ätit det i fleeeeeera dagar ... vissa maträtter går
bara inte att äta flera dagar i sträck! Nåja det är bara äta och vara glad.

beställt klipptid nu, kommer bli sååå skönt!
Vill dock bara toppa det eftersom jag vill spara ut nu till sommar.
Få se om jag kommer kunna spara ut det, brukar ofta bli sugen på
att klippa av det ändå hehe.
Nu har jag börjat fundera över att bli blond igen, hmm..
jobbigt det här! Men jag tror det blonda får vänta ett tag till.
har ju faktiskt varit blond myyyyyyycket längre än vad jag hitills har varit brunett.




egoooopics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: