väntar på baby

Publicerat: 2011-03-05 / 16:00:02
Snart kommer E, han har varit och repat med bandet.
Själv har jag gjort lite nytta här hemma, städat kiwis bur
och pysslat med lite smått och gott här hemma.
När E kommer ska vi laga food och sen tänkte jag att vi
skulle ta en promenad & efter det kanske jag ska ta en tupplur
så jag kan vara uppe ett tag på kvällen.
Känner mig inte allt för rolig när jag somnar direkt när vi kollar på film :P
Fast tror inte Emanuel tycker att det gör något, han gillar ju att väcka mig
och göra mig arg hahah. Blir typ jämt arg när han väcker mig hah.
Förresten, inatt så låg jag under kudden min och då la emanuel sitt huvud på den
kudden, han berättade att jag då sa "neeej inte på huvet!" hahah han hade såklart
bara skrattat.



nu ska jag gå och klä på mig nå fina kläder, sitter hittills bara i en stor tröja som är pappas hehe.


Kommentarer
nadja | 2011-03-05 / 16:20:49

hahaha, va söt du är :D

Caroline ♥ | 2011-03-05 / 20:52:29

Allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: