uppdatering om helgen

Publicerat: 2011-03-27 / 15:57:10
denna helg har varit rolig!
Fredagskvällen spenderades hemma hos Emelie och Tim.
Vi lagade först tacos och sen spelade vi en massa spel och pratade :)
Ett spel som vi spelade var typ som Wii sport, paren var i lag och då
blev det oavgjort med sen när jag och emelie var i lag så slog vi killarna
stenhårt ;) haha bäst!
Himla trevligt var det och jag fullkomligt älskar deras fina lägenhet!
Eftersom tiden bara rann iväg så for vi hem så sent som vid halv ett tiden haha.
Men som sagt super trevligt och jag tycker vi verkligen ska göra om det! :)

Lördagen spenderade jag och emanuel hemma hos mig.
Träffade farmor en sväng som kom upp hit för att gå på
konsär med mamma och pappa. Jag hämtade mamma och
pappa från mormor på natten, dom hade haft lite festligheter där eftersom
mammas faster var där på besök.

Denna söndag så gick jag och emanuel upp halv tolv.. jag som hatar
att sova bort dagarna! men kan väl medge att det var behövligt och skönt.
dock så har jag inte fått fullt så mycket sömn som det låter som, har nämligen
en enorm värk i ryggen så jag har inte kunnat lega stilla..
Emanuel har åkt hem så nu ska jag bara ha lite tina tid,
kanske sätter en ansiktsmask eller så. vi får se!



har ni haft en bra helg ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: