tina klagar

Publicerat: 2011-03-10 / 08:56:15
har inte sovit så jätte bra inatt, har varit svårt att veta hur jag ska ligga pga den onda armen.
värker hela tiden i den, men när gipset har stelnat till helt så sägs det att smärtan ska försvinna, hoppas på det!
annars så kommer det typ ta tuuusen år att göra mig iordning nu, bleeeh!
idag kommer iaf emanuel hit, han ville skriva sitt namn på gipset hahah ;)
men till dess så ska jag försöka plugga så mycket som det bara går.
btw så kommer jag inte kunna ta mina fina långpromenader med vilda idag. lär inskaffa broddar först!

ibland har man faktiskt rätt att tycka synd om sig själv..

stor puss till min snälla syster som alltid är så himla omtänksam,
ett hjärta av guld har hon utan tvekan!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: