Tina gillar fireflies

Publicerat: 2011-03-05 / 13:42:17


kom för ett tag sedan hem från stan, gick därifrån med Vilda, riktigt skönt trots att det blåste.
Gjorde lite andra övningar när jag kom hem..när jag la mig på golvet så kom vilda fram och pussade mig
över hela ansiktet och bubba (katten) satte sig mellan mina ben hahah. dom tror då att allt handlar om dom hah.

Har precis ätit 2 kareliska peroger, fick bli min lunch idag. jag och emanuel tänkte ju lyxa till det med våran favorit mat "rosa" idag och sen ska jag nog baka en hallonpaj som vi kan mumsssa lite på :)

Hur ser eran lördag ut? :)

Btw så badade vi aldrig igår eftersom det var FULLPROPPAT pga detta jäkliga sportlov.
Blir nog att vi gör det nästa helg istället. Jag vill ju hoppa i vattnet som ett litet barn! haha

Nu kallar duschen på mig! Ha en bra lördag friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: