riktig diss

Publicerat: 2011-03-06 / 11:07:34


nej måste bara berätta att melodifestivalen är kass.
Jag och emanuel tänkte kolla på det igår men vi ångrade
oss snabbt när vi hade lyssnat på ett nummer. hahah det var så
jäkla dåligt och så pinsamt.. har inte följt melodifestivalen något
alls i år och det ångrar jag verkligen inte.
Klart småbarn tycker det är roligt, det gjorde jag också när jag var liten!
Och jag vet att många tycker melodifestivalen är bra, det är ju smaksak
som det är med allt annat men jag skippar melodifestivalen och ger det en fet diss.

Brukar ni kolla på melodifestivalen? vad tycker ni om det?

Kommentarer
Cassi | 2011-03-06 / 16:58:38

jaaa vi måste fan fixa till vänskapen mer gullunge! vi har alltid haft så jävla kul och jag saknar dig så himla mycket ska du veta! finns ingen som du :') flummigaste bruden ever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: