pluggeeeeet

Publicerat: 2011-03-03 / 10:46:00
hello sunshine! Jaa solenskiner idag också, vad glad jag blir!
Blir att ta en promenad vid lunchtid och njuuuuuuta (!!!!!) av det vackra vädret.

Annars så sitter jag fast i en uppgift, fattar nada.. har skrivit och frågat läraren men
det tar ju sin tid att få ett svar.. och uppgiften ska vara inne imorgon, dock ingen speciell tid, tuur. Blir iaf
att plugga hela dagen idag, har inte direkt något val..
Igår så skickade jag in paruppgiften också. hon som jag arbetade med var jobbig, jag gjorde mycket mer
än henne och hon gjorde allt bara så galet jämt.. kändes som om hon ville åka på ett bananskal hela vägen
och sånt gillar man ju inte! Men strunt samma får hålla alla tummar & tår att jag inte får arbete ihop med henne
fler gånger.

Nej nu ska jag sluta sitta här och gäspa och istället fortsätta med den kluriga uppgiften..
ciao amigos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: