Om filmen igår

Publicerat: 2011-03-24 / 19:52:19
gick ju på bio igår, vi såg  "black swan".
Filmen var lite konstig, hade lite speciella scener som jag gärna hade velat spola över..
sedan så fick man inga svar i filmen vad som egentligen hände och hur det kunde hända och
sånt känner jag att man gärna vill veta..
Annars så var helheten av filmen godkänd, den var sevärd!
Och roligt var det att gå med mamma och syster !
Tack till mamma som bjöd ♥


sitter och chattar med emanuel på fejjan, tror ni inte ens vill se hur våran
konversation ser ut..då skulle ni tro att vi var störda hehe.

Imorgon så blir det lite mys med emelie och tim.
Vi ska göra tacos och kolla på film, myspys :)
blir att vara hos dom, då får jag äntligen se deras lägenhet :D



nej nu ska jag fortsätta dreggla över hms kläder...
man kan ju drömma att man hade en ny garderob, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: