ny klippt och fräsch

Publicerat: 2011-03-08 / 19:07:00
har varit och klippt mig och Camilla idag, var roligt att
få komma till hennes salong och se hur hon har + att prata en massa, alltid trevligt!
Blev himla nöjd med resultatet, dock så gjorde jag ingen större förändring men det
känns så otroligt fräsch nu. Gillade hur hon stylade håret också, inte så mycket konstigheter
men mycket glans :) Kommer lätt att börja gå till henne!

Annars så är det internationella kvinnodagen idag, låter ju utmärkt!
Vet dock inte vad dagen innebär men jag antar att det är något bra hehe.

Massor med energi har lagts ned på plugg idag, att jag orkar..
men snart är en kurs färdig och det kommer bli uuunderbart!

På fredag ska jag upp till falun och ha myskväll med Fina Hanna!
Blir super roligt att få träffa henne eftersom det var ett bra tag sedan nu.
Mysigt att få se hur stor bebismagen hennes blivit :')


Kommentarer
nadja | 2011-03-08 / 22:01:35

men åh, då måste du ju hälsa på mig :D haha

♥ Erika - Mamma till två små ♥ | 2011-03-08 / 22:05:32

härligt att vara nyklippt :-) älskar känslan efter tat ha varit hos frissan! kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: