muuuuuuuuuuummmmmmmmmmma

Publicerat: 2011-03-02 / 20:30:48
har precis ätit korv med bröd, mumma!
kokade grillkorven, super duper gott!
jag och mamma tycker det är fest med korv och bröd haha.

nåja. jag och emanuel hade det roligt på pickniken, vi satte oss i en
snödriva pga att alla bänkar var översnööade hehe.
varm choklad och så tvingade emanuel i mig lite för många kakor också :P
Vilda var såklart också med, självklart så lyckades hon tigga till sig en och annan kaka.
Efter det så hämtade jag pappa och skjussade hem emanuel :)

tänkte ta och plugga lite nu på kvällskvisten, har ju en uppgift som ska vara inlämnad på fredag
som jag inte ens har påbörjat..




ha det göööööött puss!

Kommentarer
Cassi | 2011-03-02 / 20:42:37

haha nej egentligen inte, bara så himla trött på vissa personer, sen att jag hela tiden ska bråka med pierre. att jag alltid ska komma när det passar han, sen nu idag när jag ville träffa han så skiter han totalt i de han försöker inte ens... så känns väl as jobbigt de :( <3

Cassi | 2011-03-02 / 21:26:23

aw älskar dig med sötis!

Angelica - gravid i vecka 39 | 2011-03-02 / 21:48:50

Jasså det har jag inte sett på dollar :) Då måste jag dit å kika! Eller jo föressten sånna hjärtan fanns på dollar förut! ^^

Emmis | 2011-03-02 / 22:37:23

svar; haha vete fan! men det synd ju ändå att det är vi XD ojojj

Emmis | 2011-03-03 / 10:38:03

svar; jaaa min lilla skrutt =D



Siken sötid bild på dig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: