längesen nu!

Publicerat: 2011-03-21 / 20:37:57
ja nu var det ett tag sedan jag skrev här, fy på mig! haha
tänkte väl uppdatera er lite om roliga grejor..
börjar att berätta om fredagen jag spenderade hos hanna.
Åkte alltså till falun och träffade hanna, fick se hennes
fina lägenhet och massa bebis saker och fick självklart
se bebismagen också tihi. Vi drack te och tjolade en massa,
blev att prata massa minnen och sedan asgarva åt allt som man gjort! haha.
Riktigt roligt var det iaf, så snart ska vi ses igen :)

Sen på lördagen så hämtade E mig och vi åkte hem till han eller ja tillslut iaf,
han hade nämligen glömt nycklarna så vi fick åka runt till nästan alla hans systrar och fråga
om dom hade nyckel.. en av dom hade iaf en nyckel så vi kom in tack och lov haha.
då på kvällen var jag inte på så bra humör men det ändrades när emanuel överraskade med
en mysig middag med tända ljus ♥ det var riktigt uppskattat av mig!
Söndagen spenderades hos hans syster och hennes familj i hagge.
Lekte med småbarnen och hade det trevligt :)

Idag så pratade jag jätte läänge med nadia, vi tjolade och skrattade!
Så himla skönt att ha den tjejen som vän, vi kan verkligen prata om allt ♥
I påsk så kommer tokan hem så nu har vi bokat in en kväll bara hon och jag :)
lyllos mig!

Annars så har jag badat vilda idag, fick typ släpa henne badkaret för hon trodde
att det skulle bli något farligt, vad för farligt vet jag dock inte men dom har ju
sina ideer hehe. Men när hade lagt ner henne i badkaret så var det lungt och det
såg nästan ut som att hon njöt av att få bli badad :)
Efteråt så blev hon heltokig och sprang runt i hela huset och var skitglad haha
lilla hjärtat ♥

har förresten anmält mig och vilda till kurser nu. Blir både agility och allmän lydnad fortsättning,
gud så roligt det kommer bli! På den senaste kursen (allmän lydnad) så var vilda yngst, hon var inte ens ett år
medan andra hundar var till och med två år. Blir spännande att se hur det blir nu :)

tror jag inte berättat om när jag åkte buss med vilda förra veckan för första gången.
Åkte som sagt buss för första gången med henne och hon är inte direkt något fan av
stora fordon utan hon tycker mer dom är monster. Trodde jag skulle få krångla med att få
in henne i bussen men ack så jag misstog mig, hon klev ju på utan problem!
Fast att åka buss var lite jobbigt, hon satt på sätet och skakade, stackarn!
Men det är ju en övningssak, hon gör tillexempel inte så när hon åker i våran bil,
utan då sitter hon lungt. Gäller att inte göra så stor grej av det så att hon tror
att det är farligt. Vi gick även på stan den gången, gick hur bra som helst och
hon tyckte det bara var roligt! Kan inte annat än att vara stolt när det går bra :)
det tycker jag man allt får vara! Men iaf blir lätt att åka buss fler gånger med henne :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: