Indian

Publicerat: 2011-03-02 / 16:18:36
väntar på min plutt som snart kommer.
blev en senare buss för han hade kollat fel på tiderna så
nu får han stå och vänta läänge på nästa buss som går. klanten min ♥

tänkte köra på indian stil och mina egna lockar.


dock så skippade jag indian stilen men behöll håret som det va.


E ringde nyss och frågade om vi skulle på picnik haha så han skulle köpa med sig
nå kakor och så tar vi med oss varm choklad. kanske tar en tripp till utsiktspunkten här?!
söt han är haha!
Smyckena jag bär på bilden är några av de jag köpte igår (dock inte E:et)..
Halsbandet är småå rosa rosor och egentligen är det två örhängen men det var sönder
när jag skulle ta upp det ur påsen, my luck.. men har ju en syster som gör smycken så
ska nog fråga lite snällt om hon kan laga det, vore ju perfekt!
Alla smycket jag köpte igår kostade bara 19kr och dom flesta hade kostat 129kr innan,
vilka fynd va? gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: