hejsan hoppsan

Publicerat: 2011-03-14 / 13:33:35
har precis kommit in från en skön springtur.
eftersom det inte var så halt ute och eftersom jag har fått broddar
så passade jag på att springa. dock så sprang jag inte så långt eftersom
min kondition är typ i botten hehe. men bara jobba den uppåt nu då!

ska ta och käka lite räkor i het sås & ris, mumma!

är lite röd i ansiktet efter springturen hehe
På mitten bilden så gör jag förresten en armövning som är sjukt jobbig

btw linnet jag har på mig är just nu guuuld värt!
det är nämligen inbyggd sportbh i det (rättare sagt ett lager till tyg) så jag behöver
inte krångla på mig min andra sportbh nu när jag bara kan använda mig av en hand.
Perfekt! Snyggt är det också med brottarrygg därbak! Köpt på Provrummet.se ,där
jag förut vann 10000 att shoppa en ny garderob för. Vill vinna något sådant igen!!!

nej nu ska jag käka, sen duschen och sen mer pluggning

Kommentarer
Cassi | 2011-03-14 / 19:07:27

tina det är du som är sjukt fin! :):):)

vad du är duktig då som är ute och springer, hihi (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: