fyyy så det kliar!!!!

Publicerat: 2011-03-10 / 20:52:23
uusch det kliar grymt mycket under gipset och det är så hemskt när man inte kan klia.. :(

btw så har min helg blivit lite ändrad pga denna dumma olycka.
skulle ju egentligen till Hanna på fredag men nu flyttade vi det till nästa fredag istället.
Tur hon hade tid då också att ses, läängtar redan!!
jag och emanuel hade ju tänkt bada på aqua nova på lördag men det får ju lov att
skjutas upp i hela 4veckor istället.. typiskt! jag som var så taggad på att bada och busa!


äter äpple i pappas mys tröja. det är typ den enda tröjan jag får handen igenom..roligt haha.
btw så fick emanuel hjälpa mig av med pyjamasen och sedan klä på mig.
till och med håret mitt fixade han hahah. har så himla svårt att röra handen ..

Kommentarer
nadja | 2011-03-10 / 22:48:26

ja det får vi ta o göra isf :) <3

cassi | 2011-03-11 / 09:19:01

måste bara säg att du är grymt söt med en gullig pojkvän! :D ne jag mår bättre utan pierre, när vi ses eller skriver på fb kan jag berätta hur jävla dum han är i huvudet=) men jag skiter totalt i han iaf :p han höll på dampringa från kl 2 igår (dagen) till halv 4 på morgonen, kille som aldrig ger upp eller? ;) ÄLSKAR DIG TINA, du är bäst! <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: