föreläsning live!

Publicerat: 2011-03-02 / 11:09:33
sitter och kollar på en föreläsning live med min "metoder för rökavvänjning" kurs.
Mycket intressant är det ! och perfekt att sitta hemma och kolla på den live,
då kan man sitta och äta apelsin (som jag gjort) och slurpat på te (som jag också gjort) ;)
Eftersom föreläsningen är live så kan vi även ställa frågor, det är verkligen kanon bra!
Är en pause till kvart över 11 så kan ju lika gärna passa på att skriva här ;)

Igår var jag och maddis upp till falun till tandis. jag fick ta kort i munnen och sen fick jag se
före och efter bilder, så roligt och se! Och jag är super nöjd med resultatet.
Dock så hade dom en bild på mig från 2003 (gick i 7an) eftersom jag då hade en liiiten plutt på en
tand som skulle dras ned och jag var ju sååå liten då hahah. roligt att se haha.
Kul var det iaf att maddis följde med, vi strosade runt lite i falun sen en sväng i kupolen.
Hittade lite smycken på rean, show you later!



gammal bild från midsommar :)

Kommentarer
Angelica - gravid i vecka 39 | 2011-03-02 / 21:49:23

vilken söt bilder!!! Oh sommar ser så härligt ut!

Angelica - gravid i vecka 39 | 2011-03-02 / 21:49:44

*vilken söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: