dålig dag igår men bra dag idag.

Publicerat: 2011-03-30 / 21:36:02


min dag igår kan jag ju bara sammanfatta med ett ord : KAOS!
Hade ju tid hos vårdcentralen för att lämna in kissprov och ta blodprov..
eftersom det gick en buss 10:40 och jag skulle vara där 11:15 så var jag superglad
att jag varken skulle behöva stressa eller få dö tid.
Men med min vanliga tur så säger tanten som kör bussen "det kommer ta tid att
komma till stan för 50km/h är det högsta jag kan köra i"..
först tänkte jag att det var lungt, tills vi kom till uppförsbackarna, då blev bussen
nämligen att gå i 7km/h... och bussen fick lov att stanna för den kom ingenstans och
en reservbuss skulle komma och hämta oss.. Så när jag väl va framme vid m.m där jag klev
av så fick jag springa därifrån till solsidan på 6 minuter..kan lova att jag var helt slut och
ganska så blöt hehe. typiskt att något ska krångla när man väl har tider att passa!

nåja eländigheterna tog självklart inte slut där! När sköterskan skulle ta blodprov på mig
så gjorde det så himla ont, hon var alltså inte ett dugg bra på att sticka. var nästan så
att jag ville skrika :( sedan var hon allmänt konstig och krånglade bara till saker.. sur man blir!

Efter besöket på vårdcentralen så gick jag till stan eftersom jag inte orka vänta på bussarna..
då blev jag nedskvättad av äckliga lastbilar och f*n ni ska veta vad arg jag var då haha!

jaa hela den dagen var kaos helt enkelt! Allt gick verkligen fel!

Denna dag däremot har varit toppen, tack och lov!
Fick reda på att jag klarade kursen "metoder för rökavvänjning", jippie :D
sen så ringde jag till spendrups så nu är sommarjobbet fixat!!!!
annars så har vädret varit på topp och jag och mamma + vilda har gått in
till stan och allt har gått superbra! :)
köpte två fina frukostskålar idag också, visar dom imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: