back in the days

Publicerat: 2011-03-22 / 08:44:36
godmorgon!
idag var jag verkligen uppe med tuppen! Tio i sju väckte mamma mig för jag skulle skjutsa pappa till jobbet.
Lär säga att redan vid sju tiden så var det jätte skönt ute! :)
Nu sitter jag här och pluggar.. och har precis ätit frukost, ett glas proviva blåbär och
två mackor med ost på. Idag så ska mamma klippa sig hos camilla, jag ska då följa med och
ta en promenad med Vilda i grängesberg. men till dess ska jag plugga!

igår satt jag och kikade lite på lägenheter, och gud så jag längtar nu tills man flyttar!
Jag lixsom drömmer om hur inredningen ska vara, känner att jag har en pension för inredning ;)
Men vill ha så som min syster och hennes sambo har, vitt och fint!tihi
Brukar fråga dom när dom har tänkt att flytta eftersom jag ska flytta in där då haha ;)

hahah ojojoj detta var ett x antal år sedan.
jag och nadia skulle på 80tals fest ;D fy så kul vi hade!
Har du hela bilden nadia ? och kanske flera från den gången?
skicka dom isf :D

Kommentarer
Sophia | 2011-03-22 / 10:44:06

ja tänk när du flyttar. då ska jag hjälpa dig och inreda!

nadja | 2011-03-22 / 13:00:05

hehe, ja jag ska åka tillsammans med johan o hans familj, kanske låter lite mysko när vi inte är tsm längre. men dom fråga o då kan man ju inte tacka nej? :D

nadia | 2011-03-22 / 22:52:55

Jag har för mig att jag har några bilder från dess :P

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: