1kilo lättare typ

Publicerat: 2011-03-31 / 21:51:47
dagens dag har gått bra och var bra!
var jätte nervös när vi kom in i njurmottagningen,
de enda jag såg var lixom sjuka människor som satt i rullstol..
blev lite rädd så att det nästan kom fram några tårar, men lyckades
hålla dom borta. När vi fick prata med docktorn så berättade han att
alla prover såg bra ut, och då kan jag lova att en stor klump släpptes från
hjärtat! Så mina njurar är friska! Men för att vara på säkra sidan så
kommer vi följa upp det om ca 2månader, bra det tycker jag!
sen efter docktor besöket så gick jag och mamma och åt på ett jätte bra ställe
och sen gick vi och gjorde stan lite granna :)

nu ligger jag här med lite magsmärta och ryggont, mest ryggont..
ryggen gör sig inte bra när man går och kollar i affärer..

men äsch nu får jag sluta och klaga!
Jag är glad att jag är frisk och får vara här på jorden här och nu.

här är den fina frukostskålen jag köpte, eller ja jag köpte två såklart.
längtar tills jag får äta fil och banan i den, men nu åker den ned i flyttlådan!


fick ett manikyrset av sophia här om dagen, snäll hon är!
har dock inte så långa naglar så har än så länge bara bara målat med det rosa
och det blev tjusigt det med faktiskt. I show you tomorrow ;)
dåååliig bild jag vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: