det var inte igår jag skrev här inte.

Publicerat: 2011-06-07 / 15:07:18
men nu är jag tillbaka, i alla fall för idag haha :)
Har börjat jobba nu på spendrups i alla fall, skönt det vill jag lova!
Jobbar med bra personer så det känns skönt också :)
Och snacka om underbart väder vi har haft nu i flera dagar!
På fredag ta E studenten så hoppas det blir super fint väder då!!
Vid 18 tiden så tänkte jag försöka få mig någon timmes sömn eftersom jag
går på natt skiftet dvs 22-06 . haha kommer vara död!



lite snabbt tagna bilder med camen. ser ni vad mitt hår har blivit solblekt?
så himla härligt, då slapp jag bleka bort den bruuuuuuuna färgenm:)

Kommentarer
Cassi | 2011-06-09 / 11:38:49

vacker du är :)

A N G E L I J N A | 2011-06-11 / 05:49:25

http://youtu.be/llodA3IXZd4 lyssna/kommentera/gilla/ sprid min nya låt, vill gärna ha så många åsikter så möjligt!(:

nadja | 2011-08-10 / 16:39:03

men tina, nu vill vi ha lite uppdatering här ;)

Mikael | 2012-07-12 / 16:55:38

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: