yesterday

Publicerat: 2011-01-30 / 17:33:09
gick ju på dejt med maddis igår, vi fikade på engel, flera timmar haha :)
vi bara pratade och pratade, till sist så var vi dom enda kvar på engel,
typiskt oss haha! Sen så åkte vi hem till mig och fortsatte och
tjola om allt mellan himmel & jord.
Förresten om det stämmer att ett gott skratt förlänger livet så kan
jag garantera att vi kommer leva i en evighet så mycket som vi skrattar!


vi tog en hel tokbilder också ;)






och sen är jag ego och bjur på en bild på bara mig hehe.
hade en ganska så cool frisyr igår, bilderna gör den inte helt rättvis dock .



nu blir det att göra egen sushi hemma hos sophia & jesper!
Tar med kameran så kort blir det allt så ni kan dreggla lite åt bilderna (åt sushin alltså!).

Bye bye friends!

Kommentarer
Kjartanmaryam | 2011-09-27 / 08:37:15

Hi, very nice site! Good luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: