som den händiga kvinnan jag är

Publicerat: 2011-01-10 / 19:53:34


ojojoj, ni ska bara veta vilken händig kvinna jag har varit idag!
har hållt på och slipat i mitt rum, slipat ner stora skarpa kanter
och så har jag spacklat igen hålen i väggen. så imorgon blir
det att måla :) spännande och roligt! att slipa och spackla var mindra kul däremot hehe.

imorgon ska jag förresten på ansiktsbehandling hos emanuel syster (fick de i julklapp av
emanuels mor och janne.), blir skönt att få komma iväg på ansiktsbehandling :)

pratat med E i tele samtidigt som jag skrivit detta inlägg så kan ha blivit lite tokigt skrivet.

btw, det var roligt att vara barnvakt åt pluttisarna i helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: