såååå fredags mysigt :)

Publicerat: 2011-01-28 / 20:34:11
just nu sitter jag och emanuel i mitt rum, ljus är tända och
lars winnerbäck spelas i cdspelaren, myyyysigt! ♥
Hittade mina fina skivor sedan något år tillbaka, UNDERBART!
Senare så ska vi käka selma och spela yatzy med mina päron, roligt!
Har faktiskt längtat efter att få spela yatsy haha, kommer ju ihåg hur
roligt det var att spela det när man var mindre, fniss!

kolla va mysigt vi har det! & visst är mitt rum lantligt och romantiskt nu?
jag gillar då det!




läste nyss upp för emanuel vad jag hade skrivit om honom i
några inlägg och jag tror han blev riktigt glad, såg smilegroparna tihi :')

nu ska jag gå och pussa på min pojkvän ♥

Kommentarer
Sophia | 2011-01-29 / 11:14:50

hoppas det var gott att käka "selma"... HAHAHAHAHAHhahahahaha

Sophia | 2011-01-29 / 11:15:23

jättefint har det fått det förresten! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: