ny vecka

Publicerat: 2011-01-24 / 09:39:16
godmorgon!
har nyss ätit lite frukost, flingor och mjölk.
idag blir det att plugga lite men jag tänkte också att
jag skulle träna lite extra mycket med vilda idag.
göra lite roliga saker och så med henne :)


I helgen förresten så var Emanuel så otroligt gullig!!!
Gjorde fin mat, tände ljus och gjorde allt så Perfekt (lägg märke till STORT P).
han är så himla bäst min älskling! skulle kunna göra allt för honom ♥
Och jag vet att han gör allt för mig :') ♥
kan inte undgå att släppa fram några glädje tårar just nu :')

Igår så åkte vi till räfsnäs och kollade på när hans systers barn red :)
roligt var det, dom var så duktiga så! Och den ena efter den andra
visade oss hästarna och alla grejer där i stallet haha.
Lär nog medge att jag var lite rädd för dom allra största hästarna,
man känner ju sig så ynklig mot dom hehe.



riktigt rolig helg har det varit iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: