levt mig in i super mario några timmar..

Publicerat: 2011-01-07 / 21:14:32
Har setat och spelat Wii i fleeeeeeera timmar med grannarna haha.
sjukt kul och man blir helt inne i super mario haha.
har nyss proppat i mig lite ostkrokar också, muummms!

idag köptes det färg, så snart ska jag fixa iordning i rummet.
tihi blir nog nu till veckan, vore ju bra att få det färdigt innan
jag börjar plugga.

skönt var det förresten att gå från stan idag,
var perfekt väder, Gillart!


blogg.se är skumt just nu så fungerar ej att lägga upp bilder..
nåja kanske lägger upp en i efterhand!

Kommentarer
Emmis | 2011-01-08 / 11:22:07

svar; haha tack gumman (=



Men dna tänder vart kanon ;)

Emmis | 2011-01-08 / 11:22:07

svar; haha tack gumman (=



Men dna tänder vart kanon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: