im back on track!

Publicerat: 2011-01-18 / 22:24:51
hallåååå! (på turkiska)
ja jag är alive, ni behöver inte oroa er!
har bara haft så himla mycket att göra bara :)
rummet har jag hållit på med hela förra veckan,
så nu är det heeelt färdigt. Vilket jobb det var,
men jag är otroligt NÖJD!

plugget har jag börjat också, fast nu bara 2 kurser (en gitarr kurs och en om äldres hälsa) och
inge csn lån behöver jag ta för dem, skönt.

Jag och mammi var ju på Zumba idag, det var roligt!
Dock så var det jätte mycket folk i inte allt för stor lokal så
det var ett minus.. men jag vill gärna fortsätta, men vi ska kolla
om det finns plats någon annanstans där det är större lokal.

har förresten jätte ont i ögat just nu, känns som om det kommer fastna
om jag kollar åt ett annat håll :o förstå hur snygg jag skulle bli då?! haha nee usch!

såhär blev rummet, stor skillnad och mycket finare än hur det såg ut innan, ILLROSA.
är lite stolt över mig själv att jag gjorde allt själv förutom att tapetserade..
slipade en massa och målade 3 hela gånger, så mycket att jag fick blåsor på
handen, det ni!

ser ni vad fint ? dock är inte alla grejer ännu på plats, allt tar ju sin tid..
men nu är det iaf ett riktigt shabby chic rum and I like it!




Kommentarer
Emmis | 2011-01-19 / 19:25:44

Fint det vart! Ser verkligen ljust och öppet ut =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: