hello sunshine

Publicerat: 2011-01-19 / 13:39:25
kom nyss in från en promenad med vilda.
gick i skogen, jag gjorde det för hennes skull,
hon gillar ju skogen! Jag däremot tycker skogen är
otäck, iaf om man går själv med hunden..
fast jag gillar skogen mer på vintern än på sommaren,
för på sommaren trippar ju björnarna i skogen också, uuusch.
Är jätte rädd för björnar, fast jag tycker dom är fina och dom
ska absolut inte skjutas eller något sådant!
Bara det att ända sedan jag var liiiten så drömde jag mardrömmar
om dessa biffiga djur, dom bröt sig till och med in i huset vårt och
skulle kidnappa mig.. haha. förstår ni vad otäckt?! hah


vilda och jag får någon vecka sedan. ser ni vilken puss jag får? haha :)


nåja jag bara svamlar på, bara massa skit också.

Har förresten fortfarande ont i ögat..  ringde till solsidan och
pratade med en sköterska och hon sa att jag skulle höra av mig om det blev värre.
vilket jag hoppas att det inte blir!
Tror faktiskt att jag har blivit stammis på vårdcentralen, känns som det..
skulle ha tagit ett sådant där kort som man kunde stämpla på och hade man fått
tillräckligt många stämplar så fick man rabatt. men när hon frågade mig om jag ville ha
ett sådant kort så blev mitt svar "nejdu jag tänker då inte bli stammis här." .
äsch, får hoppas att jag inte behöver besöka dom så mycket mer iaf.

såg nyss en rådjursrumpa, resten av rådjuret var inne i en stor ek eller något haha.

och en sak till, när vi var ute på promenaden så pluppade låten "hello sunshine" upp i huvudet.
vet ni vilket låt det är? den från O.C iaf, mysig en! Nadia du vet nog vilken jag menar iaf :)



Kommentarer
nadia | 2011-01-19 / 22:02:14

självklart vet jag vilken låt du menar! :D Men det är ju lite roligtr att den spelas precis när summer tar av sig sin tröja för seth när dom ska ha sex, höhö

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: