get ready for maddis!

Publicerat: 2011-01-29 / 11:10:03
Emanuel åkte hem för ett tag sen, vi har haft det super roligt både igår & idag :)
ja ni kanske såg bilderna från igår kväll ? haha, tokigt!
vet ni vad?! imorse satt jag och spelade ett spel på emanuels Ipad, typ som tetriss
fast med bollar och jag satt säkert och spelade i en halv timme tills jag dog.. och
jag hamnade påp 138 plats i hela världen, ganska bra va ;)

emanuel köpte dessa gulliga till mig för någon dag sedan tihi
fanns 3 olika, russin & aprikos, bara russin & russin och äpple, muumms!
brukar sitta och mumsa på dom medans jag pluggar :)




idag ska jag gå på date med maddis också haha
hon är så rolig den tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: