full rulle

Publicerat: 2011-01-26 / 09:58:17
nu är jag igång och pluggar för fullt, eller ja så gott jag kan iaf :)
har även ätit frukost och kollat på ett OTH avsnitt, gjorde det vid åtta tiden
så jag piggnade till lite.

idag kommer emanuel hit, han är snäll och ska hjälpa mig med gitarr kursen :)
blir spännande och se om vi kommer någon vart.. men det tror jag allt.

annars så ska jag inte göra något speciellt idag, blir väl bara att plugga
tills E kommer.

bubba och jag igår. han brukar ofta komma till mig & ska gooosa
när jag sitter vid datorn och pluggar, han är så sööt!

Kommentarer
Cassi | 2011-01-26 / 17:29:24

du om nån är tunn tina! :O du ska bara veta vad jag ätit den senaste veckan de är sjukt, kan fan inte bli mätt längre :D haha <3 saknar dig med :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: