färgning på G

Publicerat: 2011-01-22 / 15:47:40
Sitter här med hårfärg i håret, min utväxt var inte så stor men
själva hårfärgen hade blivit så matt och tråkig..det är nackdelen med
att färga håret brunt, blir så fort matt..
men men nu blir det fint igen :)

Emanuel är här, han sov här ifrån igår och idag ska jag hem till honom :)
Vi får väl se hur planerna blir att se ut inför ikväll, kanske blir att se film runt
21:00 och sen efter en halvtimmen så sover jag fint i soffan hahah nej
det ska inte bli som igår, då blev det typ exakt så haha.

Idag så släppte jag och emanuel av mamma och pappa vid lyviken, dom skulle
ta en promenad med vilda därifrån och hem. Så jag och emanuel
gick in till elgiganten för att köpa en Mp3 till pappsen min,
fick köpa ett visningsexemplar (den enda kvar) och då
gjorde affär och fick den för 100kr billigare ;)
Hoppas pappa blir nöjd med den!
Efter det så åkte vi iaf hem och då städade jag kiwis bur
och emanuel hoppade med kiwi ute i koppel :)

btw är himla skönt att ha körkort, är så otroligt glad att jag klarade av det! :D

nu lär jag sätta i resten av färgen, ciao!

Kommentarer
Trees | 2011-01-22 / 20:15:06

Vad gött;) och snällt att köpa mp3 till pappan din ^^ jag gillar din profil bil också!! Klänningen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: