en taggatrå en taggatrå det är en trå med taggar på

Publicerat: 2011-01-26 / 20:23:14
Emanuel var ju här idag och han hjälpte
mig med gitarr kursen, gick faktiskt bra :) han är så duktig ju!
Roligt var det iaf att han kom till mig, vi skrattar och tokar så mycket
tillsammans :)

Nu har jag setat och spelat själv i någon timme så nu gör mina
fingertoppar ont. Men det är värt mördan när jag sedan kan spela
hyffsat bra! Roligt är det iaf, kan ju några akord så jag håller på att lära
mig bland annat pippi långstrump låten haha :D sen "en taggatrå", ni kanske
känner igen den från bonde söker fru?! haha. fin låt det dära!
Nu får det iaf vara slut spelat för idag, fortsätter imorgon!

btw sophia jag ska köpa den fiiiiiiina påskklänningen till dig ;) hhaha







Kommentarer
Sophia | 2011-01-27 / 09:44:05

jag brukar få taggartrådslåten på hjärnan ibland och stå och sjunga. blä.



klänningen var såååå ful. ;)

Ailoiqra | 2012-01-17 / 07:30:11

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: