tur att någon har minnet kvar iaf!

Publicerat: 2011-02-14 / 14:08:38
har varit ute och gott med Vilda i solskenet, verkligen underbart väder!
när vi var ute så gick vi igenom skogen och stigen vi brukar gå på va igen snöad
så jag visste inte hur vi skulle gå hehe. men tur att vilda har ett bra minne och gick precis där stigen
brukar vara haha :) tack vare henne kom vi hem rätt väg och allt!

nu sitter jag i köket och pluggar, går segt och jag är trög...
har precis tryckt i mig lite sushi som var kvar sen helgen, göttans!
Idag så kanske det blir att åka på agility med vilda, om inte annat så
kan jag ju träna på det hemma, har ju både bok och en film om det ;)

emanuel har ännu inte ringt, han skulle ringa när han hade lunch och
det var ju vid 11-12 (?).. tänk om han har glömt bort mig på självaste alla ♥-ans dag?! haha
nejdå ingen fara, får väl ringa honom och fråga om han glömt bort mig tihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: