strike a pose

Publicerat: 2011-02-14 / 17:37:07
näädå, tänkte bara visa er hur den bruna färgen ser ut nu.
den överflödiga färgen har försvunnit efter duschen och ansiktet
är lite ljusare än dem andra kroppsdelarna pga att jag tvättar det typ hela tiden hehe.
och ja jag vet att det inte är dom bästa bilderna, men ni får nöja er med dom ändå ;)





weheartit

sådär nu har ni fått sett era fisproppar!

btw kom nyss in.. jag och vilda tränade lite agility ute, gjorde hinder på
gården och slalom. hon tyckte det var skitkul hahah. kunde till och med
ha busen lös då, vilket jag förstog eftersom hon blir så himla inne i
träningen och bara konsentrerar sig på det :)
sedan så la jag ett spår ute i skogen till henne, och det tyckte hon
också va jätte roligt. hon kutade fortare än någonsin när hon fick upp spåret,
så det blir att göra fler gånger :)

nu är det pluggtime igen. ha en mysig dag nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: