sötfia

Publicerat: 2011-02-15 / 09:24:00
godmorgon!
har varit vaken sen 7 men tänkte nu börja plugga.
vi håller på och disskuterar i grupper och nu känner jag
att jag verkligen är på hugget att disskutera hehe ;D

snöar lite ute gör det också, blir väl att lägga ett spår idag
igen till Vilda. fast lite längre denna gång kanske eftersom hon hittade
det så himla lätt sist :)

ska ni göra idag ? och förresten hade ni en mysig dag igår då?

jag fick ett jätte fint halsband av min syster som fortfarande firar
attt jag har namnsdag på alla hjärtans dag (har det ju inte längre), sötfia! ♥





gillar det jätte mycket!! tycker hon gör så fina smycken!
kanske kan lägga upp lite bilder på fler smycken hon gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: