min helg

Publicerat: 2011-02-21 / 13:43:43
nåja nu tänkte jag ta och berätta hur min helg var.
först ska jag rätta en sak jag hade fel om, stället som låg
i gävle som liknade fångarna på fortet heter Alborgen och inte Bodaborg :P



Alborgen :
Vi var tio personer som var där, emanuels systrar + respektive, hans bror och mamma + karln .
Delade upp oss i lag, jag och emanuel och hans bror var ett lag.
Man gick in i olika rum där man skulle utföra något, och om man klarade uppgiften
så fick man poäng. En grej som man skulle göra var att jag skulle stå på en rep stegel och
dom skulle föra mig till andra sidan av rummet på den där stegen genom att dra i rep..jag fick inte ramla av eller
nudda golvet, och när jag kom till andra sidan av rummet så skulle jag göra lite klurigheter där.. svårt att förklara..
Men det var jätte roligt och verkligen något jag vill göra fler gånger!! :)

sedan samma dag (lördag) så fyllde ju pappsen år :) så familjen firade honom ♥
dock så var jag väääldigt trött då så jag och emanuel gick och la oss typ vid 22.00 för att kika på film..
han fick såklart kolla på filmen själv, Panormal activity 2 var det.. så han blev rädd flera gånger och väckte mig
och då hade jag tydligen blivit arg på honom och hyttat med nävarna till han så som jag brukar göra när jag är trött.. hahah. blir väldigt arg när jag är trött även fast jag inte är medventen om det alla gånger :P

oj va mycket skit det blev skrivet hahah. äsch då!
pluggat mycket idag och snart ska jag iväg med vilda till veterinären.


Kommentarer
Nikoninan | 2011-02-21 / 15:44:53

sv: Tack sötan! :) vad kul att ni hade det roligt i Bodaborg ! :D skulle vara kul att åka dit ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: