lovley friday

Publicerat: 2011-02-25 / 15:26:18
har precis diskat, tog en pause i pluggandet och ställde mig och diskade och
satte musiken på högsta volym och sjööng ut hehe. fiint de!
idag blir det att åka med emanuel till han pappa, blir roligt.
kanske ska ta med yatzy så vi kan spela lite? ja så gör jag!
ännu har inte fredagen varit så lovley men det kommer den att bli, är jag säker på.

pratade med nadia en braaaaaaaa lååång stund igår, riktigt härligt! ♥
på söndag ska jag träffa henne en stund, snacka en massa skiit ;)
kommer självklart bli lika svårt som vanligt att skiljas åt, vi brukar stå i evigheter
och kramas och säga hejdå hahah. tokar!

Nu ska jag ta och fixa mig lite.. vi hörs!

nyss spelades denna låt på radion, äälskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: