kvälls inlägg

Publicerat: 2011-02-15 / 23:10:24
sitter och tokar mig på fejjan med nadia hehe
jag skriver om bajs och pruttgrejer ;) jag är ju så rolig!

kom hem från emanuel för ett tag sedan, vi spelade monopol
och myste med hans systers döttrar som va där :)
jag förlorade på monopol som vanligt och varje gång
när jag förlorar så säger jag "jag ska aldrig mer spela detta dumma spel igen!"..hahah
vi spelar ju på hans Ipad förresten, det är roligt men
jag vill ju vinna över emanuel haha, skulle kännas bra ;)
nåja roligt hade vi iaf! sen handlade vi lite, tänker baka
lite när pappsen fyller år och imorgon tänlte jag laga
vegetarisk lasagne :)

men nu är det faktiskt sängdags för tina.
nattinatti!

ser ungefär ut som en bulldog här hahah

Kommentarer
Nadia | 2011-02-16 / 06:48:49

Alltid massa roliga att toka sig med dig :D <3

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: