kaosväder

Publicerat: 2011-02-11 / 13:15:39
usch vilket väder det är !!!! verkligen yrar snö överallt..
kan tänka mig att det är kaos nu i storstäderna, bussar och spårvagnar
som inte fungerar.. dessa gånger är jag glad att jag bor här, i lilla ludvika :)

jag och mamma kom precis in från detta väder, ni förstår har man hund så
lär man ju ut vilket väder det än är hehe. men vad gör man inte för det
bästa i ens liv ?! ♥ jag skulle kunna göra allt för Vilda!
Världens snällaste och mysigaste hund, punkt slut!
Hon är så rolig också, när hon vill gå en speciell väg när vi är ute och går
så börjar hon jämt att gå extra fint och verkligen tittar på en hela tiden
för att få ett svar om vi ska gå där eller inte haha :) sötfisen!
Gillar att Vildisen är så smidig i kroppen, det blir lättare att arbeta
med henne då. btw så funderar jag att börja med freestyle med vilda,
tror hon skulle vara perfekt för det och tycka att det är roligt!
Någon som har hållit på det ? :)
Jaa usch så jag älskar henne!



nåja, nu ska jag ta tag i pluggandet denna dag också..
imorgon blir det pluggning hos finaste sophia och så är det
dags för mig att bli bruuuuuuuuuuun tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: