just like heaven

Publicerat: 2011-02-17 / 10:41:44
God morgon på er sömntutor!
eller är ni det tro? jag kan vara en sömntuta om jag väl
struntar i att ställa klockan på ringning, eller om jag råkar
stänga av klockan omedvetet..har ju hänt ett antal gånger kan
jag ju passa på att påpeka..
Idag gick jag iaf upp när klockan ringde, käkade frukost och
satte mig och plugga.
tänkte bege mig ut med Vilda snart, behöver frisk luft för
att hjärnan ska fungera lite till denna torsdag.

händer annars då? jo det blir nog bara pluggning dag ut och dag in
+ träning med Vilda såklart.

mamma var med och tränade lite agility igår.
Vilda tycker det är så kul!

men nu ska jag kila ut i kylan med hunden och
när jag kommer in förtjänar jag en mördegskaka.

äsch fungerar inte för tillfället att ladda upp någon bild så
ni får helt enkelt nöja er med ett inlägg utan bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: