halluuu friends!

Publicerat: 2011-02-28 / 13:36:05

kom precis in från en promenad med Vilda.
Solen skiner så är bra sugen på att gå ut en vända snart igen..
men det får vänta någon timme till och hoppas att solen är framme då med.
Ätit lite mat nyss också, korvstroganof, som jag gjorde igår.
riktigt kul att laga mat (bara det blir gott såklart haha)!
Annars så ska jag bara plugga idag, ska ju upp till tandis i falun imorgon
så då försvinner en pluggdag. Vi får se vem som blir med upp till falun, antingen
så blir det maddis eller emanuel, blir bra vilket som såklart :)

Annars så vet jag inte vad som händer i veckan, umgås med fina vänner som
lyckligtvis fortfarande får lov är iaf bestämt!

hahahha älskar denna bild på mig och maddis!
har för mig att vi blev rädda för något och såhär blev våra reaktioner,
klockrent!



jag är så glad för de fina vännerna jag har och min familj,
vissa visar verkligen hur mycket man betyder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: