friday

Publicerat: 2011-02-04 / 22:18:41
Just nu sitter jag och dricker lite coola och kikar runt lite på olika utbildningar, spännande :)
vi beställde mat från china town idag, det var vi värda tycker jag!
fick nyligen ett samtal av emanuel också och han var påväg till akuten..
hoppas allt går bra med min fina ♥
idag har jag förresten också tränat med vilda, en hel del. har blivit bestämdare så
det märks redan nu att hon lyssnar mer! Emelie och jag har tränat mycket tillsammans med
hundarna, roligt är det ! :)

imorgon väntas en dag med sophia och en drink på piren för att avnjuta lite musik!

sophia jag vet att tavlan är ful, kände du inte ironiet i det jag skrev?! ;D haha knasig du är!


Kommentarer
Sophia | 2011-02-05 / 13:06:41

jag trodde du tyckte den var fin, så nu har jag köpt en kopia till dig på loppis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: